Sterownik driver BLDC bruschless BLDH-350 350W / 230V opis:
STEROWNIK DRIVER
BLDH-350
do silników bez szczotkowych
BRUSCHLESS BLDC
parametry
- napięcie zasilania sterownika 230V
- prąd ciągły 2A
- prąd maksymalny 4A
- obroty - do 20000rpm
- do silników BLDC o napięciu 325V
-
umożliwia:
-regulację prędkości -sv
-zmianę kierunku obrotów -F/R
-wejście enable - EN
-wejście hamulca - BRK
-wyjście alarm ALM
zadawanie prędkości na 3 sposoby
-
wewnętrznym potencjometrem
-
zewnętrznym potencjometrem
- sygnałem PWM
-zabezpieczenia
- nad prądowe
- nadnapięciowe
podstawowe dane
- Model Number: BLDH350
- Motor Type: BLDC Motor
- Product: dc motor driver 230V
- Weight: 650g
- Voltage: AC 230V
- Power: 350W
- Hall angle: 180 deg
- Color: Black
- Rated current: 2A
- Mateche motor:350W
- Peak current: 4A
Sterownik silników bruschless BLDH-350


Parametry elektryczne
Kategoria |
BLDH-350
|
Minimalna wartość
|
Typowa wartość
|
Maksymalna wartość
|
Jednostka
|
Napięcie wejściowe
|
180
|
220
|
265
|
VDC
|
Prąd wyjściowy
|
-
|
-
|
4
|
A
|
Obowiązująca prędkość obrotowa silnika
|
0
|
-
|
20000
|
RPM
|
Napięcie sygnału Halla |
-
|
-
|
5
|
V
|
Prąd w kole Hall
|
12
|
-
|
-
|
mA
|
Zewnętrzny potencjometr prędkości
|
-
|
10
|
-
|
KΩ
|
Parametry środowiskowe
Metoda chłodzenia BLDH-350
|
Chłodzenie naturalne lub wymuszone chłodzenie powietrzem
|
Środowisko i parametry
|
Okazje
|
Staraj się unikać kurzu, mgły olejowej i gazów korozyjnych
|
Temperatura otoczenia
|
-20 ° C do + 40 ° C
|
Maksymalna temperatura pracy
|
70 ° C
|
Wilgotność
|
90% (bez kondensacji)
|
Drżenie
|
5,7 m / s2 Maks
|
Zapisz temperaturę
|
0 ° C do + 60 ° C
|
Ciężar
|
Około 650 gramów
|
BLDH-350A DC Sterownik silników bezszczotkowych Podłączenie elektryczne

Sygnał
|
Terminal
|
Zawartość BLD-750
|
Wejście zasilania |
AC1, AC2
|
Wejście prądu zmiennego (zakres napięcia: AC180V-265V)
|
EG
|
przewód zero
|
Połączenie silnika |
U, V, W
|
Silnik bezszczotkowy wyprowadzenia U, V, W
|
Sygnał Halla |
REF-
|
- zasilania czujników halla
|
HU, HV, HW
|
Silnik bez-szczotkowy DC Sygnał Halla HU, HV, HW
|
REF +
|
+ zasilania czujników halla
|
Sygnał sterujący |
SV
|
① zewnętrzny potencjometr prędkości obrotowej, ② wejście sygnału analogowego, ③ wejście sterowania częstotliwością
|
5V +
|
Wbudowany port napięcia 5 V może być podłączony do zewnętrznego regulatora prędkości
|
Com
|
Wspólny port (poziom odniesienia 0V)
|
PWM
|
Port wejściowy prędkości sygnału impulsowego / częstotliwości, poprzez SW1, tryb prędkości wybierania kodu wybierania SW2
|
GND
|
ground
|
F / R
|
wejście zmiany kierunku obrotów poprzez podanie na wejście sygnału COM
|
EN
|
Enable start/stop silnika
silnik pracuje po wysterowaniu sygnałem COM
|
BRK
|
hamowanie - po podaniu na to wejście sygnału
COM silnik pracuje , po zdjęciu następuje szybkie zatrzymanie silnika |
ARST
|
alarm reset - zerowanie błedów np po przeciążeniu
|
Sygnał wyjściowy |
ALM
|
Sygnał błędu sterowania silnikiem lub napędem normalny 5V, poziom błędu wynosi 0V.
|
SPEED
|
Odpowiadająca prędkościom biegu silnika, wyprowadzana jest odpowiednia częstotliwość impulsów. SPEED-OUT może służyć do obliczania prędkości silnika. Wzór jest następujący:

Gdzie: F: częstotliwość impulsu wyjściowego, Hz: P: pary biegunów silnika: N: przykład prędkości silnika: silnik 4 biegunowy
F = 1 sek / 2 ms = 500 Hz
(obr / min) = (500/4 x 60) / 3 = 2500
|
Funkcja sterownika prędkości bezszczotkowej BLDH-350 DC i sterowanie prędkością
Zacznij i zatrzymaj
Treść
|
Ikona
|
Zaciski EN i GND są fabrycznie ustawione tak, aby łączyć złącza EN i GND. Po włączeniu zasilania napęd BLDH-350 może napędzać silnik.
Podłączyć lub odłączyć zaciski EN i GND, aby kontrolować działanie silnika.
Podczas podłączania zacisków EN i GND silnik pracuje, a po rozłączeniu silnik powoli się zatrzymuje.
Przełączanie między startem a zatrzymaniem silnika można osiągnąć, korzystając z przełącznika pomiędzy GND i EN
|
|
Szybki stop
Treść
|
Ikona
|
Fabrycznym ustawieniem zacisków BRK i GND jest to, że zaciski BRK i GND nie są podłączone. Po włączeniu zasilania napęd BLDH-350 może napędzać silnik. Podłączyć lub odłączyć zaciski BRK i GND, aby kontrolować naturalne i szybkie zatrzymanie silnika.
Gdy zaciski BRK i terminal GND są odłączone, silnik zatrzymuje się szybko. W przeciwnym razie silnik pracuje normalnie.
Poprzez przełącznik pomiędzy GND i BRK, przełącznikiem lub sterownikiem PLC można dokonać włączenia silnika i szybkiego zatrzymania.
|
|
Uwaga: Różnica pomiędzy EN i BRK a wariantami użytkowania:
Kontrolowane 1.EN dla naturalnego zatrzymania; BRK steruje szybkim zatrzymaniem
Sterowanie 2.EN i BRK rozpoczynają ten sam stan
3. Wybrać EN lub BRK w taki sposób, aby kontrolować czas rozpoczęcia i zakończenia, inny sposób okablowania powinien być utrzymany w stanie fabrycznym.
|
Kontrola kierunku
Treść
|
Ikona
|
Zacisk F / R i złącze GND nie są podłączone do zacisku F / R i terminala GND.
Po włączeniu zasilania silnik obraca się. Podłączanie lub odłączanie zacisku F / R i od strony kabla GND można sterować ruchem do przodu i do tyłu.
Gdy zacisk F / R i GND są połaczone silnik pracuje w jedną stronę
Po rozłączeniu zacisku F / R do zacisku GND silnik zmienia kierunek obrotów
|
|
Uwaga: Z kierunku wału silnika wał napędowy w kierunku ruchu wskazówek zegara do przodu i odwrotnie.
|
Użyj wbudowanego potencjometru do kontroli prędkości RV
Treść
|
Ikona
|
Zgodnie z ruchem wskazówek zegara wbudowany potencjometr prędkości RV, prędkość obrotowa silnika wzrasta.
Obroty w lewo Wbudowany potencjometr prędkości RV, prędkość silnika maleje.
|
|
SW1 |
WYŁ |
SW2 |
WYŁ |
SW7 |
OFF: sterowanie zamkniętej pętli ON: sterowanie pętli otwartej |
SW8 |
OFF: prędkość zamknięta pętla ON: prędkość prądu podwójna pętla zamknięta |
Użyj zewnętrznego potencjometru, aby przyspieszyć
Treść
|
Ikona
|
Przy użyciu zewnętrznego potencjometru należy użyć potencjometru o rezystancji 10KΩ. Zacisk pośredni potencjometru podłączony jest do zacisku SV, a zaciski po obu stronach są połączone odpowiednio z zaciskami 5V + i GND.
|
|
SW1 |
ON |
SW2 |
WYŁ |
SW7 |
OFF: sterowanie zamkniętej pętli ON: sterowanie pętli otwartej |
SW8 |
OFF: prędkość zamknięta pętla ON: prędkość prądu podwójna pętla zamknięta |
RV |
Obróć w lewo do pozycji krańcowej |
Użyj wejściowej prędkości sygnału analogowego
Związek między analogowym sygnałem napięcia a prędkością silnika (bez obciążenia)
|
Użyj portu przewodów sterowania prędkością sygnału analogowego
|

|
|
Gdy napięcie wejściowe wynosi około 0.2V, prędkość silnika wynosi 4% maksymalnej prędkości, przy napięciu wejściowym około 5V, prędkość silnika jest maksymalna. Maksymalna wartość prędkości zależy od specyfikacji silnika i napięcia zasilania.
|
SW1 = ON, SW2 = OFF, SW7 = OFF: sterowanie zamkniętej pętli, ON: sterowanie pętli otwartej, SW8 = OFF: pętla zamknięta prędkości, ON: pr dkość obrotowa podwójnej pętli zamkniętej; RV: obrót w lewo do położenia krańcowego
|
Użyj kontroli szerokości impulsu PWM
Cykl pracy i prędkość obrotowa silnika (bez obciążenia)
|
Użyj kabla okablowania sterowania impulsowego PWM
|

|
|
Jeśli cykl pracy wynosi 4%, prędkość silnika wynosi 4% maksymalnej prędkości, przy czym cykl pracy wynosi 100%, prędkość silnika jest maksymalna. Maksymalna wartość prędkości zależy od specyfikacji silnika i napięcia zasilania.
|
Uwaga: Jeśli musisz przełączyć się na zewnętrzną symulację prędkości sterowania SV, wbudowany potencjometr RV musi być obracany w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara do pozycji krańcowej.
|
|
    |