Firma Promocje Partnerzy Regulamin Kontakt  
Produkty:
SILNIKI NIDEC VALEOMOTOREDUKTORY 1-50 OBR/MINMOTOREDUKTORY 100-200 OBR/MINMOTOREDUKTORY 200-300 OBR/MINMOTOREDUKTORY 50-100 OBR/MIN BEZSZCZOTKOWE BLDC BRUSHLESSSILNIKI BEZ PRZEKŁADNISilniki BLDCSTEROWNIKI SILNIKÓW BLDC Silnik krokowy 2 i 4 fazowe 0,5Nm0,6Nm0,7Nm0,4Nm0,8Nm0,9Nmsilniki do drukarki 3D REPRAP1 - 2 NmSilniki NEMA 17Elektronika sterująca Sterowniki , regulatory obrotów DCsterowniki silników krokowych kontrolery sterowników sil. krok.sterowniki i regulatory silników DCPROFILE KONSTRUKCYJNEPROFIL ALUMINIOWY 80X80Silnik silniki DCDUNKERMOTORENBUEHLERNISCAHITACHIJAPAN SERVOMATSUSHITAMAXONNIDEC VALEOSilniki BLDCTOSHIBAinneSilniki krokowe 3 i 5 fazoweSIŁOWNIKI ELEKTRYCZNEZasilacz zasilaczezasilacz impulsowy wielonapięciowy zasilacze transformatorowe AC i DCzasilacze impulsowe 24Vzasilacze impulsowe 48VSilniki DC z przekładnią1-20 OBROTÓW21-50 OBROTÓW51-100 OBROTÓW101-200 OBROTÓW201-300 OBROTÓW301-400 OBROTÓW401-2000 OBROTÓWSilniki prądu zmiennego ACSilniki indukcyjne ACSilniki indukcyjne AC z przekładniąMotoreduktor motoreduktory21-50 OBROTÓW51-100 OBROTÓW101-200 OBROTÓW301-400 OBROTÓW401-2000 OBROTÓWSerwomotoryTransformator transformatory Dławiki, filtry przeciwzakłócenioweSiecioweToroidalneSilniki krokowe nietypoweEncodery enkoderOptycznePrzekładnie , zębatkiTulejeOBUDOWYObudowy metaloweSprzęgłaCzujniki PneumatykaOsprzętSiłownikiTranzystoryDARLINGTONMOSFETElementy optyczneoptyczne czujniki szczelinoweKondensatoryelektrolityczne pow 2200 uFPRZEKAŹNIKIPRZEKAŹNIKI ELEKTRONICZNE SSRElektromagnesyOsprzęt szaf sterowniczychWyłącznikiZabezpieczenia i bezpieczniki
BEZSZCZOTKOWE BLDC BRUSHLESS » STEROWNIKI SILNIKÓW BLDC
Sterownik driver BLDC bruschless BLDH-350 350W / 230V
opis:


 
STEROWNIK DRIVER
BLDH-350

do silników bez szczotkowych
BRUSCHLESS  BLDC

 

 

parametry

  • napięcie zasilania sterownika 230V
  • prąd ciągły 2A
  • prąd maksymalny 4A
  • obroty - do 20000rpm
  • do silników BLDC  o napięciu 325V
  •  

 

umożliwia:

-regulację prędkości -sv

-zmianę kierunku obrotów -F/R

-wejście enable - EN

-wejście hamulca - BRK

-wyjście alarm ALM

zadawanie prędkości na 3 sposoby

  • wewnętrznym potencjometrem

  • zewnętrznym potencjometrem

  • sygnałem PWM

-zabezpieczenia 

  • nad prądowe
  • nadnapięciowe

 

opis producenta


podstawowe dane

  • Model Number: BLDH350
  • Motor Type: BLDC Motor 
  • Product: dc motor driver 230V
  • Weight: 650g
  • Voltage: AC 230V
  • Power: 350W
  • Hall angle: 180 deg
  • Color: Black
  • Rated current: 2A
  • Mateche motor:350W
  • Peak current: 4A




 

Sterownik silników bruschless BLDH-350

 


 

 Parametry elektryczne

Kategoria

BLDH-350

Minimalna wartość

Typowa wartość

Maksymalna wartość

Jednostka

Napięcie wejściowe

180

220

265

VDC

Prąd wyjściowy

-

-

4

A

Obowiązująca prędkość obrotowa silnika

0

-

20000

RPM

Napięcie sygnału Halla

-

-

5

V

Prąd w kole Hall

12

-

-

mA

Zewnętrzny potencjometr prędkości

-

10

-

Parametry środowiskowe

Metoda chłodzenia BLDH-350

Chłodzenie naturalne lub wymuszone chłodzenie powietrzem

Środowisko i parametry

Okazje

Staraj się unikać kurzu, mgły olejowej i gazów korozyjnych

Temperatura otoczenia

-20 ° C do + 40 ° C

Maksymalna temperatura pracy

70 ° C

Wilgotność

90% (bez kondensacji)

Drżenie

5,7 m / s2 Maks

Zapisz temperaturę

0 ° C do + 60 ° C

Ciężar

Około 650 gramów

BLDH-350A DC Sterownik silników bezszczotkowych Podłączenie elektryczne

Sygnał

Terminal

Zawartość BLD-750

Wejście zasilania
AC1, AC2
Wejście prądu zmiennego (zakres napięcia: AC180V-265V)
EG
przewód zero
Połączenie silnika
U, V, W
Silnik bezszczotkowy  wyprowadzenia  U, V, W
Sygnał Halla
REF-
- zasilania czujników halla
HU, HV, HW
Silnik bez-szczotkowy DC Sygnał Halla HU, HV, HW
REF +
+ zasilania czujników halla
Sygnał sterujący
SV
① zewnętrzny potencjometr prędkości obrotowej, ② wejście sygnału analogowego, ③ wejście sterowania częstotliwością
5V +
Wbudowany port napięcia 5 V może być podłączony do zewnętrznego regulatora prędkości
Com
Wspólny port (poziom odniesienia 0V)
PWM
Port wejściowy prędkości sygnału impulsowego / częstotliwości, poprzez SW1, tryb prędkości wybierania kodu wybierania SW2
GND
ground 
F / R
wejście zmiany kierunku obrotów  poprzez podanie na wejście sygnału COM
EN
Enable  start/stop silnika
silnik pracuje po wysterowaniu sygnałem COM
BRK
hamowanie - po podaniu na to wejście sygnału
COM silnik pracuje , po zdjęciu następuje szybkie zatrzymanie silnika
ARST
alarm reset - zerowanie błedów np po przeciążeniu
Sygnał wyjściowy
ALM
Sygnał błędu sterowania silnikiem lub napędem normalny 5V, poziom błędu wynosi 0V.
SPEED
Odpowiadająca prędkościom biegu silnika, wyprowadzana jest odpowiednia częstotliwość impulsów. SPEED-OUT może służyć do obliczania prędkości silnika. Wzór jest następujący:

Gdzie: F: częstotliwość impulsu wyjściowego, Hz: P: pary biegunów silnika: N: przykład prędkości silnika: silnik 4 biegunowy
F = 1 sek / 2 ms = 500 Hz
(obr / min) = (500/4 x 60) / 3 = 2500
Funkcja sterownika prędkości bezszczotkowej BLDH-350 DC i sterowanie prędkością
Zacznij i zatrzymaj

Treść

Ikona

Zaciski EN i GND są fabrycznie ustawione tak, aby łączyć złącza EN i GND. Po włączeniu zasilania napęd BLDH-350 może napędzać silnik.
Podłączyć lub odłączyć zaciski EN i GND, aby kontrolować działanie silnika.
Podczas podłączania zacisków EN i GND silnik pracuje, a po rozłączeniu silnik powoli się zatrzymuje.
Przełączanie między startem a zatrzymaniem silnika można osiągnąć, korzystając z przełącznika pomiędzy GND i EN 
Szybki stop

Treść

Ikona

Fabrycznym ustawieniem zacisków BRK i GND jest to, że zaciski BRK i GND nie są podłączone. Po włączeniu zasilania napęd BLDH-350 może napędzać silnik. Podłączyć lub odłączyć zaciski BRK i GND, aby kontrolować naturalne i szybkie zatrzymanie silnika.
Gdy zaciski BRK i terminal GND są odłączone, silnik zatrzymuje się szybko. W przeciwnym razie silnik pracuje normalnie.
Poprzez przełącznik  pomiędzy GND i BRK, przełącznikiem lub sterownikiem PLC można dokonać włączenia silnika i szybkiego zatrzymania.
Uwaga: Różnica pomiędzy EN i BRK a wariantami użytkowania:
Kontrolowane 1.EN dla naturalnego zatrzymania; BRK steruje szybkim zatrzymaniem
Sterowanie 2.EN i BRK rozpoczynają ten sam stan
3. Wybrać EN lub BRK w taki sposób, aby kontrolować czas rozpoczęcia i zakończenia, inny sposób okablowania powinien być utrzymany w stanie fabrycznym.
Kontrola kierunku

Treść

Ikona

Zacisk F / R i złącze GND nie są podłączone do zacisku F / R i terminala GND.
Po włączeniu zasilania silnik obraca się. Podłączanie lub odłączanie zacisku F / R i od strony kabla GND można sterować ruchem do przodu i do tyłu.
Gdy zacisk F / R i GND są połaczone silnik pracuje w jedną stronę
Po rozłączeniu zacisku F / R do zacisku GND silnik zmienia kierunek obrotów
Uwaga: Z kierunku wału silnika wał napędowy w kierunku ruchu wskazówek zegara do przodu i odwrotnie.
Użyj wbudowanego potencjometru do kontroli prędkości RV

Treść

Ikona

Zgodnie z ruchem wskazówek zegara wbudowany potencjometr prędkości RV, prędkość obrotowa silnika wzrasta.
Obroty w lewo Wbudowany potencjometr prędkości RV, prędkość silnika maleje.
SW1 WYŁ
SW2 WYŁ
SW7 OFF: sterowanie zamkniętej pętli ON: sterowanie pętli otwartej
SW8 OFF: prędkość zamknięta pętla ON: prędkość prądu podwójna pętla zamknięta
Użyj zewnętrznego potencjometru, aby przyspieszyć

Treść

Ikona

Przy użyciu zewnętrznego potencjometru należy użyć potencjometru o rezystancji 10KΩ. Zacisk pośredni potencjometru podłączony jest do zacisku SV, a zaciski po obu stronach są połączone odpowiednio z zaciskami 5V + i GND.
SW1 ON
SW2 WYŁ
SW7 OFF: sterowanie zamkniętej pętli ON: sterowanie pętli otwartej
SW8 OFF: prędkość zamknięta pętla ON: prędkość prądu podwójna pętla zamknięta
RV Obróć w lewo do pozycji krańcowej
Użyj wejściowej prędkości sygnału analogowego

Związek między analogowym sygnałem napięcia a prędkością silnika (bez obciążenia)

Użyj portu przewodów sterowania prędkością sygnału analogowego

Gdy napięcie wejściowe wynosi około 0.2V, prędkość silnika wynosi 4% maksymalnej prędkości, przy napięciu wejściowym około 5V, prędkość silnika jest maksymalna. Maksymalna wartość prędkości zależy od specyfikacji silnika i napięcia zasilania.
SW1 = ON, SW2 = OFF, SW7 = OFF: sterowanie zamkniętej pętli, ON: sterowanie pętli otwartej, SW8 = OFF: pętla zamknięta prędkości, ON: pr dkość obrotowa podwójnej pętli zamkniętej; RV: obrót w lewo do położenia krańcowego
Użyj kontroli szerokości impulsu PWM

Cykl pracy i prędkość obrotowa silnika (bez obciążenia)

Użyj kabla okablowania sterowania impulsowego PWM

Jeśli cykl pracy wynosi 4%, prędkość silnika wynosi 4% maksymalnej prędkości, przy czym cykl pracy wynosi 100%, prędkość silnika jest maksymalna. Maksymalna wartość prędkości zależy od specyfikacji silnika i napięcia zasilania.
Uwaga: Jeśli musisz przełączyć się na zewnętrzną symulację prędkości sterowania SV, wbudowany potencjometr RV musi być obracany w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara do pozycji krańcowej.
   



cena za szt. 459 PLN Brutto / 373,17 PLN Netto
sztuk
 

powiększpowiększ
pokaż pozostałe produkty w kategorii: BEZSZCZOTKOWE BLDC BRUSHLESS » STEROWNIKI SILNIKÓW BLDC

 
      3966887 # 1921944 ©2007 by www.paskud.pl